.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری طرح ساماندهی منازل استیجاری گلستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: طرح ساماندهی منازل استیجاری گلستان به جامعه هتلداران این استان واگذار شد.
[واگذاری طرح ساماندهی منازل استیجاری گلستان]

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، علی مومنی در بین مدیران این اداره کل اظهار داشت: نظر به اهمیت ساماندهی منازل استیجاری در این استان و با توجه به تصویب کمیسیون فنی خدمات گردشگری، طرح ساماندهی این منازل به جامعه هتلداران گلستان واگذار شده است.
وی افزود: تاکنون 42 پروانه بهره‌برداری منازل استیجاری با ظرفیت 500 مسافر در استان گلستان صادر شده و صدور پروانه 800 واحد شناسایی شده در این استان نیز در دست اقدام است که در صورت داشتن شرایط، پروانه مربوطه صادر خواهد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات و ضوابط و تعهدات، از شرایط فعالیت این طرح در استان گلستان است که با واگذاری طرح به جامعه هتلداران این استان، این جامعه ملزم به رعایت این قوانین و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران است.
مومنی تصریح کرد: تاکنون این طرح توسط بخش خصوصی ساماندهی می‌شد که به دلیل عدم موفقیت در اجرای طرح و عدم رعایت قوانین و مقررات، طرح به جامعه هتلداران این استان واگذار شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با ساماندهی این منازل استیجاری و نظارت این اداره کل و مجری‌گری جامعه هتلداران این استان، امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال مسافران و گردشگران این استان گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده و شاهد افزایش ورود مسافر به نگارستان ایران باشیم.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، از تشکیل کارگروه بسته‌بندی محصولات صنایع دستی در این استان خبر داد و گفت: نخستین کارگروه بسته‌بندی و آسیب‌شناسی بسته‌بندی محصولات صنایع دستی گلستان تشکیل شد.
رضا پورمهدی ابراز داشت: این کارگروه برای نخستین بار در استان و با هدف بررسی وضعیت گذشته، فعلی و چشم‌انداز این صنعت در آینده تشکیل شده است.
وی افزود: فرهنگ‌سازی استفاده از توان بخش خصوصی، فراخوان ملی و بررسی رشته‌های شاخص و در حال منسوخ شدن از موضوعات مهم مطرح شده در این کمیته است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: برای شروع فعالیت این کارگروه، فراخوان سراسری در سه رشته سفالگری، جاجیم‌بافی و رودوزی‌های سنتی در رشته‌های قزاق‌دوزی، سوزن‌دوزی شاهکوه و سوزن‌دوزی ترکمن ارائه شده تا این موارد توسط کمیته فرعی این کارگروه بررسی شود.
پورمهدی اذعان داشت: امیدوارم با تشکیل این کارگروه و بررسی وضعیت رشته‌های مختلف صنایع دستی این استان و تعیین چشم‌انداز برای این رشته‌ها، صنایع دستی این استان بیش از پیش احیا شده و حمایت‌های لازم از هنرمندان صنایع دستی گلستان به عمل آید. /234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.